[RFC] fontconfig - greek orthography

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Sat Jan 25 22:11:01 EET 2003

Στις Σαβ 25 Ιαν 2003 20:32, ο Sarantis Paskalis έγραψε:
> [...]
>        =aristerh keraia
>        indicates numeric use of letters
> U037E: GREEK YPOGEGRAMMENI
>        =iota subscript
>
> Άλλαξα λοιπόν το el.orth που παρεχόταν με το fontconfig, δημιούργησα
> και το fclang.h που χρειάζεται και έκανα rebuild το rpm του
> fontconfig.  Τώρα όλες οι Truetype γραμματοσειρές της Microsoft
> εμφανίζονται στην ελληνική επιλογή, και ο mozilla σταμάτησε να μου
> κάνει ιστορίες με τα fonts.
>
> Ερώτηση:  Χρειαζόμαστε αυτά τα σύμβολα για μια πλήρη κάλυψη της
> ελληνικής; Αν όχι να στείλουμε bug report.

   Φυσικά και τα χρειαζόμαστε για μια *πλήρη* κάλυψι της ελληνικής! Η
δεξιά κεραία δηλώνει, στον ελληνικό τρόπο αριθμήσεως, τις μονάδες και η
αριστερή τις χιλιάδες. Για παράδειγμα, ο αριθμός 1273 γράφεται ͵ασογʹ
την αριστερή κεραία διάλεξε κάποια «misc-fixed» γραμματοσειρά για να
διαβάσης το μήνυμα). Η υπογεγραμμένη, φυσικά, χρησιμοποιείται στο
πολυτονικό, αν και δεν γνωρίζω γιατί την τοποθέτησαν εκεί.

χαρά τις γραμματοσειρές αλλά δεν χρησιμοποιώ «Red Hat».Προφανώς
πρόκειται για κάποιο πρόβλημα της εφαρμογής το οποίο πρέπει να λυθή με
την διόρθωσι της εφαρμογής κι όχι με το εξοστρακισμό των συμβόλων που
υποτίθεται ότι δημιουργούν προβλήματα!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |