Πολυτονικό!!!/Any Ideas!

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Sat Jan 25 15:16:01 EET 2003

Στις Παρ 24 Ιαν 2003 07:46, ο Dimitris Ioannou έγραψε:
> Χαιρετώ...
>
> Θα ήθελα να ρωτήσω τί γίνεται σχετικά με το πολυτονικό. Τί πρέπει να
> κάνω για να γράψω, τί μετατροπές κτλ. Έψαξα στα αρχεία της λίστας
> αλλά αυτά που βρήκα δεν είναι αρκετά κατατοπιστικά.
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.
>
> Δημήτρης Ιωάννου

   Εγώ γράφω σε πολυτονικό εδώ και αρκετό καιρό. Οι επιλογές που γνωρίζω
είναι οι εξής:

α) Το πληκτρολόγιο που υπάρχει στο cvs του «XFree86».
β) Το πληκτρολόγιο που υπάρχει στην ιστοσελίδα
http://www.geocities.com/autokratoria/xwingreek.html . Υποστηρίζει
γ) Ο κειμενογράφος «Yudit» http://www.yudit.org έχει δικό του πολυτονικό
πληκτρολόγιο.
δ) O «Emacs» έχει δικό του πολυτονικό πληκτρολόγιο.
ε) Μπορείς να χρησιμοποιήσης «LaTeX».

   Πρέπει φυσικά να έχης και τις κατάλληλες γραμματοσειρές. Κύτταξε στις
παρακάτω διευθύνσεις:
http://users.ox.ac.uk/~ball0087/download/frameFonts.html
http://www.alanwood.net/unicode/fonts.html

   Για να γράψης πολυτονικά με «unicode» γραμματοσειρές πρέπει η

   Για περισσότερα ξαναγράψε!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr