background

Ioannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Jan 24 14:36:28 EET 2003

V13 wrote:

> Mallon exoyme diaforetikoys orismoys gia ti leksi 'endiaferon'...

nai, alla den einai endiaferon pou kapoioi to briskoun endiaferon[0]

anti gia rm dokimase mv, an 8es na deis ti 8a ginotan an esbhnes to
/lib/* mporeis na kaneis mv /lib/* /tmp, fysika se authn thn periptwsh,
opws einai kai to autonohto[1], 8a exeis merika problhmatakia me to
systhma sou, omws mhn 3exnas... einai simulation kai ara to systhma
mporei na epanel8ei sthn arxikh tou katastash.

[0] prin akoma ma8oun pente entoles floiou
[1] kai mallon panta einai autonohto