background

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 23 22:35:02 EET 2003

On 2003-01-23 21:34, Aleksandros Paleos <apalaios at cs.teiath.gr> wrote:
> anoigo tin konsola apo to kde kai bazo mia entoli na ektelestei to
> bg se kapoio xroniko diastima p.x (sleep 5;echo hello;) to problima
> einai oti ean kleiso tin konsola i entoli den tha ektelestei pote !

Koita sto manual page tou bash tin perigrafh ths entolhs `disown'.

> kati allo mporo na do ta apotelesmata mia entolis xoris na
> ektelestei ...na kati san to simulate otan grafoume ena cd....tha
> ithela poly apla na kano rm * kai se ena arxeio na do ti
> apotelesmata tha ekane i entoli xoris na mou sbisei fysika kanena
> arxeio zitao polla?

Nai zhtas polla :P

Den uparxei genikos tropos, pou na pazei me opoiadhpote entolh kai se
opoiodhpote context.  Eidika gia tin `rm *' mporeis na kaneis panta to
ejhs aplo:

	$ cd /tmp
	$ echo rm *
	rm mutt-gothmog-1889-108 screens ssh-w47EQU99

Bazontas ena 'echo' mprosta h entolh den ekteleitai, alla apla
tuponetai sto termatiko sou.