background

Aleksandros Paleos apalaios at cs.teiath.gr
Thu Jan 23 22:18:01 EET 2003

anoigo tin konsola apo to kde kai bazo mia entoli na ektelestei to bg se
kapoio xroniko diastima p.x
(sleep 5;echo hello;) to problima einai oti ean kleiso tin konsola i entoli
den tha ektelestei pote !
kati pou tha me endifere na kano einai (sleep 300;shutdown -h +0;)
ksero oti ayto tha mporouse na ginei kai me allon tropo alla tha ithela na me
boithisete me ayton
p.x tha itan poly endiaferon i entoli (sleep 1000;rm *;)
kati allo mporo na do ta apotelesmata mia entolis xoris na ektelestei ...na
kati san to simulate otan grafoume ena cd....tha ithela poly apla na kano
rm * kai se ena arxeio na do ti apotelesmata tha ekane i entoli xoris na mou
sbisei fysika kanena arxeio
zitao polla?