Dial-out server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 22 02:23:01 EET 2003

On 2003-01-22 01:50, Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> wrote:

> Ψάξε για τον masqdialer, είναι ένα πρόγραμμα φτιαγμένο ακριβώς για
> περιπτώσεις σαν τη δική σου.

> Αν δεν χρειάζεται είσοδο από εσένα, δοκίμασε να το στείλεις στο
> background με την nohup. Αν πάλι χρειάζεται, ίσως να σου χρησιμεύσει
> κάτι σαν την expect... (Δεν έχω χρησιμοποιήσει το wvdial για να ξέρω
> πώς ακριβώς δουλεύει).

Δεν υπάρχει πραγματικά κανένας λόγος.  Το pppd αν δεν έχει βάλει
κανείς στο /etc/ppp/options την γραμμή "nodetach" θα μπει μόνο του στο
background.  Παλιά που χρησιμοποιούσα το pppd κι όχι το user-ppp στο
FreeBSD με κατάλληλες ρυθμίσεις στο /etc/ppp/options και
/etc/ppp/peers/* μπορούσα απλά να γράφω σε ένα root shell:

	# pppd call otenet

Αν και δεν έχω κρατήσει σημειώσεις, δεν ήταν τόσο δύσκολο.  Το manpage
του pppd είχα διαβάσει και ό,τι χρειάστηκα ήταν εκεί.