Dial-out server

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jan 22 01:49:01 EET 2003

On Tue, Jan 21, 2003 at 08:19:30PM +0200, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Χαιρετώ την λίστα!
>
> Μετά από πρόσφατη αναβάθμιση αποφάσισα να αξιοποίησω το παλιό καλό
> μου μηχάνημα σαν σπιτικό server πολλαπλών χρήσεων. Ενώ τα έχω στήσει
> όλα ωραία και καλά, έχω "κολλήσει" σε ένα σημείο.
>
> Θέλω να τον κάνω dial-out server για να συνδέομαι στο Internet, αλλά
> *χωρίς* να χρησιμοποιήσω diald ή κάτι ανάλογο (δεν θέλω π.χ. όποτε
> ανοίγω τον mailer του Mozilla να συνδέεται στο Internet χωρίς να με
> ρωτάει αν θέλω). Αυτό που σκέφτηκα είναι να τρέχω κάποιο πρόγραμμα
> σύνδεσης στο Internet κάνοντας login στον server από το καινούργιο
> [...]

  Ψάξε για τον masqdialer, είναι ένα πρόγραμμα φτιαγμένο ακριβώς για
περιπτώσεις σαν τη δική σου.

> Απ'ότι διαπίστωσα το wvdial κάνει εξαιρετική δουλειά στη σύνδεση,
> αλλά ξεκινάει interactive. Εγώ είχα κατά νου να ξεκινάω τη σύνδεση
> μέσω telnet, να κλείνω το telnet, να σερφάρω, να ξανανοίγω το telnet
> και να κλείνω την σύνδεση. Γίνεται αυτό με το wvdial? Το man δεν με
> διαφώτισε ιδιαίτερα πάνω στο θέμα...

  Αν δεν χρειάζεται είσοδο από εσένα, δοκίμασε να το στείλεις στο
background με την nohup. Αν πάλι χρειάζεται, ίσως να σου χρησιμεύσει
κάτι σαν την expect... (Δεν έχω χρησιμοποιήσει το wvdial για να ξέρω
πώς ακριβώς δουλεύει).

> Επίσης, για τη δουλειά που θέλω να κάνω, θα χρειαστώ
> IP-Masquerading? Το σχετικό how-to το διάβασα και εκεί -μάλλον-
> κατέληξα, αλλά μια δεύτερη γνώμη από κάποιον πιο έμπειρο σε δίκτυα
> δεν είναι ποτέ κακή :)

  Ναι, χρειάζεσαι. Εκεί θα βρεις όλες τις οδηγίες, αν και το βασικό
είναι το παρακάτω:

      iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

> Ζητώ συγνώμη για το εκτενές και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  Ζητώ συγγνώμη για το reformatting που έκανε το μήνυμά σου κάπως
λιγότερο εκτενές. ;^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr