email format [was: Re: licences ...]

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Mon Jan 20 20:26:11 EET 2003

Giorgos Keramidas wrote:

> Giorgo,
>
> Ftiakse to programma pou xrhsimopoieis gia na stelnei mail etsi wste
> na deixnei me safh kai ksekatharo tropo poios grafei ti.  Apo to
> parakato den ginetai na bgalei akrh kapoios an den diabasei prota OLO
> to prohgoumeno thread.

grafo pleon me ton sosto tropo ean mpikes ston kopo na parathrhseis

epilpleon spammers san esena pou paroti tous
exo zitisei na stamatisoun na me parenoxloun
sto idiotiko mou grammatokivotio mou, mou
einai adiaforo ean vlepoun i katalavainoun
ta grammata mou

esteila mail sto noc @ upatras alla ta kollhtaria
sou mallon exoun skopo na se afhsoun na alonizeis

zito siggnomi apo tin lista alla o magas
vriskei ta email mou apo edo kai me parenoxlei sistimatika epeidh den me
simpathi

giorgos tsimaras