email format [was: Re: licences ...]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 20 13:43:01 EET 2003

Giorgo,

Ftiakse to programma pou xrhsimopoieis gia na stelnei mail etsi wste
na deixnei me safh kai ksekatharo tropo poios grafei ti.  Apo to
parakato den ginetai na bgalei akrh kapoios an den diabasei prota OLO
to prohgoumeno thread.

Gia paradeigma des to kommati:

	> zakinthinos:
	>
	> ean thes mou ta ksekatharizeis ligo...
	>
	> to olo panigiri ginetai giati i BSD licence se afinei na
	> pairneis kodika copy&paste aplos ean sto proion sou deixneis
	> ena copyright notice
	>
	> eno me GPL prepei na kaneis release free tis allages pou
	> ekanes sto original.
	>
	> mono tis allages i oli tin douleia ;

Ola auta ta egrapses esu?  Mhpos kapoia htan apo to arxiko mail tou
fateswarm.  An nai, poia?  Pos ksexorizei auto?

Rikse kai mia matia se autes tis selides:

	http://www.lemis.com/email/email-format.html
	http://www.lemis.com/email.html

Se parakalw dhladh... den einai dynaton na ginetai ths mourlhs opote
stelneis mail sth lista, epeidh bariesai na ru8miseis sosta ena mailer
kai diabazontas ta mail sou katalabainei o kosmos alla ant' allwn.