MPlayers + Subtitles

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Jan 20 00:35:01 EET 2003

On Sat, Jan 18, 2003 at 06:36:37PM +0000, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * fateswarm <admin at www0.org> [2003-01-18 09:55]:

> Αν έχει υποστήριξη FreeType, μπορεί να χρησιμοποιήσει κατευθείαν
> γραμματοσειρές TrueType - οι οποίες συνήθως έχουν κωδικοποίηση Unicode
> και μπορούν να δουλέψουν με πολλές γλώσσες.  Η arial.ttf περιέχει όντως
> και Ελληνικά. Παρεμπιπτόντως, η Microsoft είχε επιτρέψει τη διανομή της
> ως «Web Core Font», οπότε δεν είναι αποκλειστικά των Windows. Όπως λέει
> η άδεια χρήσης της Microsoft:

..[snip]..

  Να συμπληρώσω κι εγώ περιγράφοντας τι ακριβώς απαιτείται για τα
παραπάνω. IMHO, είναι η ιδανική μέθοδος για εμφάνιση υποτίτλων από τον
MPlayer:

  - Κατά τη μεγαγλώττιση του MPlayer, δίνετε στο configure την επιλογή
"--enable-freetype".

  - Τοποθετείτε την TrueType γραμματοσειρά της προτίμησής σας στο
~/.mplayer/subfont.ttf, είτε με αντιγραφή, είτε με ένα απλό symbolic
link.

  Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω. Για περισσότερες λεπτομέρειες,
φυσικά man mplayer.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr