Boot με διαφορετικό kernel

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jan 19 15:03:01 EET 2003

On 2003-01-02 04:41, Panagiotis Panos <ppanos at freemail.gr> wrote:
> Καλησπέρα σε όλους.
> Σε  ένα μηχάνημα  P200 με δύο δίσκους έχω στήσει δύο διανομές. Έτσι:
> Suse 8.1       /dev/hda6 /boot
>                /dev/hda7 /
> Storm 2000     /dev/hdc3 /boot
>                /dev/hda4 /

Το hda4 παραπάνω είναι σίγουρα hda4;  Το hdc3 είναι όντως δεύτερος
δίσκος ή έκανες τυπογραφικό λάθος όταν το έγραφες;

> 1.  Οταν εκκινώ Storm με τον Grub του Suse εκκινεί τον kernel του
> Suse (2.4.19 νομίζω) και όχι τον δικό του.

Μάλλον πρέπει να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις στο grub για να παίξει
σωστά.  Αν όντως έχεις το Storm Linux σε δεύτερο δίσκο ίσως να
χρειαστεί να στήσεις το grub (ή κάποιο άλλο boot loader) στην αρχή
του δεύτερου δίσκου.

> Ως αποτέλεσμα έχουμε να μη φορτώνει τα modules στο Storm και να μη
> μπορώ να δω ούτε καν το cd.  Αντίγραψα τον κατάλογο τον
> /lib/modules/2.4.19... από το Suse,

Γιατί;

> δοκίμασα να τα φορτώσω με insmod αλλά δεν τα φόρτωνε.

Ok δεν είναι σίγουρο ότι πάντα θα παίζουν modules που αντέγραψες από
μια διανομή A έκδοση A.x σε μια διανομή B έκδοση B.y.  Ελπίζω να
κράτησες backup από τα αρχικά modules του Storm :=)

> Στη συνέχεια εγκατέστησα από την αρχή στη θέση του Storm ένα Slack
> 8.0 αλλά το πρόβλημα συνεχίστηκε.

Λογικό.  Το πρόβλημα που έχεις δεν οφείλεται στο όνομα της διανομής
αλλά στις ρυθμίσεις του boot loader σου.

> Στο MBR έχω System Commander και το Grub του Suse είναι στον /dev/hda6

> 2.  Στον /dev/hdc2 έχω στήσει ένα OpenBSD 2.7 το οποίο και θέλω να
> κάνω mount στο Suse καταρχήν.  Φορτώνω το module με insmod udf.o στο
> lsmod δείχνει ότι έχει φορτωθεί κανονικά και όταν προσπαθώ να το
> κάνω mount με:
>
>	mount -t udf=44bsd /dev/hdc2 /mnt/OpenBSD
>
> μου βγάζει μύνημα λάθους file system is not supported by the kernel
> (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων).

Νομίζω το udf.o δεν έχει σχέση με το ufs.o που ήξερα παλιότερα.  Το
filesystem των BSD λέγεται FFS (fast filesystem) και είναι μια εξέλιξη
του UFS (Unix Filesystem).  Το UDF νομίζω είναι το σύστημα αρχείων που
έχουν τα DVD-ROMs.

> Το μόνο που έχω σκευτεί για να λύσω όλα τα προβλήματα είναι να κάνω
> complile τoν kernel του Suse με όσα modules χρειάζομαι, αλλά  είναι
> κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ και θα χρειαστώ πολύ χρόνο και διάβασμα.

Το πρόβλημα της εκκίνησης που έχει ο δεύτερος δίσκος ΔΕΝ οφείλεται
στον πυρήνα αλλά στις ρυθμίσεις που έχεις κάνει σε κάποιο από τα
πολλά boot loader που έχεις στήσει.  Και να κάνεις recompile, πάλι ο
δεύτερος δίσκος δεν θα μπορεί να κάνει boot :P