Boot με διαφορετικό kernel

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Sun Jan 19 10:51:01 EET 2003

Καλησπέρα σε όλους.
Σε  ένα μηχάνημα  P200 με δύο δίσκους έχω στήσει δύο διανομές. Έτσι:
Suse 8.1       /dev/hda6 /boot
                    /dev/hda7 /
Storm 2000  /dev/hdc3 /boot
                    /dev/hda4 /
1.  Οταν εκκινώ Storm με τον Grub του Suse εκκινεί τον kernel του Suse
(2.4.19 νομίζω) και όχι τον δικό του. Ως αποτέλεσμα έχουμε να μη φορτώνει
τα modules στο Storm και να μη μπορώ να δω ούτε καν το cd. Αντίγραψα τον
κατάλογο τον /lib/modules/2.4.19... από το Suse, δοκίμασα να τα φορτώσω
με insmod αλλά δεν τα φόρτωνε.
Στη συνέχεια εγκατέστησα από την αρχή στη θέση του Storm ένα Slack 8.0
αλλά το πρόβλημα συνεχίστηκε.
Στο MBR έχω System Commander και το Grub του Suse είναι στον /dev/hda6
2.  Στον /dev/hdc2 έχω στήσει ένα OpenBSD 2.7 το οποίο και θέλω να κάνω
mount στο Suse καταρχήν. Φορτώνω το module με insmod udf.o στο lsmod
δείχνει ότι έχει φορτωθεί κανονικά και όταν προσπαθώ να το κάνω mount με:
mount -t udf=44bsd /dev/hdc2 /mnt/OpenBSD
μου βγάζει μύνημα λάθους file system is not supported by the kernel (ή κάτι
τέτοιο τέλος πάντων)
Το μόνο που έχω σκευτεί για να λύσω όλα τα προβλήματα είναι να κάνω
complile
τoν kernel του Suse με όσα modules χρειάζομαι, αλλά  είναι κάτι που δεν
έχω κάνει
ποτέ και θα χρειαστώ πολύ χρόνο και διάβασμα. Έτσι με έναν kernel πολλές
διανομές.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.