MPlayers + Subtitles

DJ Art djart at linux.gr
Sat Jan 18 10:59:01 EET 2003

On Saturday 18 January 2003 01:49, Athanasios Sidiropoylos wrote:

> Kala 8a me trelanete ????
> Mporesate kai eidate elinikous ypotitloys ne ISO-8859-1 gramatosires
> ?? Pws ?

ναι, κι εγώ για το ίδιο πράγμα απορώ και θέλω να μάθω πώς γίνεται.

Δεν έκανα κάτι ειδικό, ακολούθησα τις οδηγίες του mplayer για
εγκατάσταση του πακέτου γραμματοσειράς. Το έβαλα, έδωσα mplayer lala
-sub lala.sub και δείχνει ελληνικούς υπότιτλους!!

και στο dvd δουλεύει.

Μια φορά πάντως που κατά λάθος κατέβασα το 8859-2 πακέτο, εκείνο δεν
δούλευε. Μετά κατέβασα και έβαλα το -1 και δούλεψε!!!

Αρχίζω και υποψιάζομαι κάτι άλλο. Το πακέτο 8859-1 έχει μέσα την
arial.ttf. Arial.ttf είναι και μία εκ των windows fonts που έχω
εγκατεστημένες στο σύστημα. Μήπως "μπερδεύεται" και διαβάζει εκείνη ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)