notebooks kai linux

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jan 17 11:48:15 EET 2003

On Thursday 16 January 2003 15:50, vassilis wrote:
> To 8ema exei 3anasiziti8ei sti lista kata kairous alla epeidi oi
> "e3eli3eis" trexoun pairno to 8aros na 3anarotiso...
>
> Skeftomai na paro ena kalo forito kai otan leo kalo ennoo prota prota
> a3iopisto... Kales einai kai oi epidoseis bebaia (xixixi) giati
> skeftomai na to kratiso merika xronakia....

> 4) Alles protaseis???

χμ, με τόσα πολλά πράγματα που ήδη ακούγονται στο thread, έχω την
αίσθηση ότι δεν θα βγάλεις άκρη.

Κάνε κάτι πιο έξυπνο: κατέβασε το Knoppix, κάψτο σε ένα CD και πέρνα μια
βόλτα από τα καταστήματα που έχουν τους φορητούς για επίδειξη (και που
μπορείς να τους πιάσεις, να τους δείς, να τους δουλέψεις κλπ)

Θα πείς στον πωλητή: "Φίλε, θέλω να φορτώσω αυτό εδώ το cd για να δώ αν
παίζει και να αποφασίσω ποιόν θα αγοράσω. Δεν θα χαλάσω τίποτα, δεν θα
πειράξω τίποτα στα Windows, κλπ, μόνο ένα reboot θα κάνω".

Δεν θα έχει πρόβλημα ο πωλητής να σε αφήσει να το κάνεις αυτό (ίσα ίσα,
θα βρεί ευκαιρία για coffee break ;> ), θα φορτώσεις το knoppix σε
όλους και όπου δεν θα παίξει, αποκλείεις εκείνους τους φορητούς!

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)