notebooks kai linux

Thodoris Tsokos tsokos at softlab.ece.ntua.gr
Fri Jan 17 10:34:01 EET 2003

On Thu, 16 Jan 2003, vassilis wrote:

> Date: Thu, 16 Jan 2003 15:50:09 +0200
> From: vassilis <karalaz at freemail.gr>
> To: Linux Greek Users <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
> Subject: notebooks kai linux
>
> To 8ema exei 3anasiziti8ei sti lista kata kairous alla epeidi oi
> "e3eli3eis" trexoun pairno to 8aros na 3anarotiso...
>
> Skeftomai na paro ena kalo forito kai otan leo kalo ennoo prota prota
> a3iopisto... Kales einai kai oi epidoseis bebaia (xixixi) giati
> skeftomai na to kratiso merika xronakia....
>
> Eimai meta3u ton e3is:
> COMPAQ 2825EA (P4 1.9MHz / 512 MB),
> [...]
Geia xara!
Den 8a sou proteino laptop, apla 8a sou po gia to diko mou ti paizei. Exo
ena Compaq Presario 716 (Athlon 1.2, 256RAM, 16MB S3 Twister, DVD+CD-WR).
Genika epeidh to epsa3a arketa ekeino to kairo, nomizo oti exei
apodosh/timh=10 se sxesh me alla laptop. To exo 8-9 mhnes kai mexri
stigmhs:  doulevo linux pano (SUSE 8.1 kai Debian 3.0r0) apsoga. To modem
(HSF) exei ena tzitzi driver, hxos apo ton 2.4.19 kai meta doulevei
kanonika(prin h8ele ena patsaki). Oso gia th 8ermansh, enas simfoithths
mou pou exei akrivos to idio, anevazei thn idia 8ermokrasia me mena.
Telos, to mono arnhtiko pou exo vrei mexri tora einai h karta grafikon,
pou einai gia ta mpaza, alla kai pali ti paixnidi na pai3eis se 14.1''
o8onh?? (an den exeis hdh pc :-) ..). Pantos afto pou 8elo na toniso einai
h kalh timh ths seiras se sxesh me afta pou prosferei, kai DVD kai
CD-WR....Aaaaa kai epeidh kai ego to doulevo san desktop, dhladh mporei
kai synexeia apo to proi os to vrady, den exei kollhsei pote!
Geia xara!

      Thodoris Tsokos
      tsokos at softlab.ece.ntua.gr
      el99178 at mail.ntua.gr