dd if=/dev/zero vs. low level format [was: Re: Disk check tool]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Fri Jan 10 16:56:01 EET 2003

ZORBADELOS KONSTANTINOS wrote:
 > Giorgo tha strosei me low level format i apla h magnitiki epistrosi
 > toy diskoy exei zimies opote i zimia sin to xrono tha epektathei kai o
 > diskos tha einai axristos?

   Αν το πρόβλημα το δημιουργεί η κεφαλή του δίσκου, απλά θα
εξασφαλίσεις ότι ο δίσκος σου θα καταστραφεί πιο γρήγορα και θα πάρεις
καινούριο για να λύσεις το πρόβλημα. (Αυτό το 'χω δει να συμβαίνει ;-)

   Αν τα bad blocks εμφανίστηκαν λόγω απομαγνήτισης (λέω τώρα) της
επιφάνειας, τότε το low level format διορθώνει το πρόβλημα. Αν πάλι
είναι κάτι χειρότερο, πχ τα ...ακούμπησε η κεφαλή "κατά λάθος", μάλλον
θα μαρκαριστούν ως bad blocks στο BIOS του ίδιου του δίσκου (αν είναι
από κείνους τους έξυπνους) και μπορεί να κάνει ο ίδιος redirect σε spare
blocks (δεν το 'χω δει, αλλά έχω ακούσει πως γίνεται).

 > Kostas

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /