copyright sta ellhnika

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 8 16:49:01 EET 2003

On 2003-01-08 14:01, Koukopoulos Konstantinos <k.koukopoulos at di.uoa.gr> wrote:
> Mε έχει απασχολήσει τελευταία η απόδοση του όρου 'copyright' στα
> ελληνικά.  Παραδείγματος χάριν όταν στα αγγλικά λέμε "this software
> is copyrighted" τι εννοούμε?  Τελικά έχει διαπιστωθεί αν υπάρχει
> στην ευρωπαική (ή στην ελληνική) νομοθεσία αντίστοιχος όρος του
> copyright?

Προσωπικά προτιμώ τον όρο ``πνευματικά δικαιώματα''.  Έτσι έχω
μεταφράσει και στην Ελληνική τεκμηρίωση του FreeBSD τον όρο
``copyright'' όπου χρειάστηκε να μεταφραστεί.

> [1] http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=32001L0029&lg=EN
> [2] http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=32001L0029&lg=EL

Δεν ξέρω αν είναι μια προσπάθεια για αποφυγή παρεξηγήσεων το ελληνικό
κείμενο που λέει ``...του δικαιώματος του δημιουργού και συγγενικών
δικαιωμάτων.''  Μάλλον τα καλύπτει όλα όμως.

> Δείτε επίσης την σελίδα που μου κέντρισε το ενδιαφέρον:
>
> http://digitalrighs.uoa.gr

http://digitalrights.uoa.gr
Λείπει ένα 't' στο 'righs'...

Αλλά, δυστυχώς, μόνο η αγγλική έκδοση μπορεί να διαβαστεί.  Οι άλλες
γλώσσες που αναφέρονται σε δυο links στο κάτω μέρος της σελίδας
καταλήγουν σε ένα πανέμορφο php error:

    Warning: file("./content/notavailable.e.html") - No such file or
    directory in /d2/home/avel/digitalrights/functions.php on line 295

    Warning: Bad arguments to implode() in
    /d2/home/avel/digitalrights/functions.php on line 295

    Warning: stat failed for ./content/notavailable.e.html (errno=2 -
    No such file or directory) in
    /d2/home/avel/digitalrights/functions.php on line 297

Χμμμ.