Ευρώ ( ήταν: Linux + ibook)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Jan 2 03:56:01 EET 2003

On Wednesday 01 January 2003 21:06, P. Christeas wrote:
> Στις Τρι 31 Δεκ 2002 4:43 μμ, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Ήθελα να το αρχίσω εγώ αυτό το flame... :)

Δεν νομίζω ότι αμφέβαλε κανένας. Είσαι ή δεν είσαι το ένα από τα δυό (όχι
Μιχάλη, δεν σε ξέχασα :) πιό γνωστά κατοικίδια troll της λίστας; 8)

> Εγώ προτιμώ να μπεί 'παράνομα' το σύμβολο στην iso8859-7 που
> χρησιμοποιούμε.
 Να φτιάξουμε [1] δηλ. μια ανεπίσημη iso8859-7e, η οποία
> θα έχει το Eur στη θέση 164. Το όλο σύστημα θα είναι μάλλον συμβατό με το
> 8859-7 που έχουμε. Αρκεί αυτή η αλλαγή να γίνει για όλες τις νέες
> εκδόσεις των distros.
> Ρίχτε μια ματιά στα man iso-8859-1 / 7 / 15
> Κοιτάξτε και το παρακάτω αρχείο, είναι γραμμένο στο "8859-7e".. Με τα
> δικά μας
 προγράμματα, το σύμβολο εμφανίζεται σαν κουτάκι. Ίσως κάποια
> να το μπερδέψουν κιόλας και να βάλουν το Ευρώ. Πείτε μου τί βλέπετε.

Το μέγεθος της βλακείας σου. Άλλωστε είναι τόσο τεράστιο που είναι δύσκολο
να μην το προσέξουμε. Μην απελπίζεσαι όμως, έχεις όλα τα προσόντα για να
πιάσεις δουλειά σε τμήμα ανάπτυξης κωδικοποιήσεων (ΤΑΚ) μεγάλης πολυεθνικής

(ο προϊστάμενος του ΤΑΚ χτυπάει την πόρτα του διπλανού τμήματος ανάπτυξης
$whatever hardware:
" - ρε παιδιά, μόλις τελειώσαμε την ανάπτυξη της νέας super-obfuscated-
bloated-deranged κωδικοποίησης γιά το αγγλικό αλφάβητο, αλλά κάποια καθίκια
μας προλαβαν παρά, εμ <γκουχ>, τριχα και υπάρχει ήδη standard. Μήπως σας
βρίσκεται κανένα μαραφέτι που χρειάζεται πρωτόκολο επικοινωνίας για να
αξιοποιήσουμε το νέο μας κατόρθωμα;")

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who think that MyVariableIsBiggerThanYourVariable is a

	- Alexander Viro on coding style