Ευρώ ( ήταν: Linux + ibook)

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jan 1 23:32:01 EET 2003

Στις Τρι 31 Δεκ 2002 4:43 μμ, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Αν και το ISO κολλάει με το International Standards Organization (και
> οι περισσότεροι χρησιμοποιούν αυτή την έννοια),
> στην πραγματικότητα είναι η ελληνική λέξη "ίσο" [1]. Παρ' όλα αυτά
> μάλλον έχεις δίκιο. Υποθέτω πως υπεύθυνος για το ISO8859-7
> είναι ο ΕΛΟΤ==>ελληνική κρατική μηχανή==>το ISO-7 θα
> ανανεωθεί περίπου το 2040 αν στο μεταξύ το ελληνικό κράτος
> δεν έχει «υιοθετήσει» πλήρως το cp1253.
>
> [1] http://www.iso.org/iso/en/aboutiso/introduction/whatisISO.html

Ήθελα να το αρχίσω εγώ αυτό το flame... :)

Εγώ προτιμώ να μπεί 'παράνομα' το σύμβολο στην iso8859-7 που χρησιμοποιούμε.
Να φτιάξουμε [1] δηλ. μια ανεπίσημη iso8859-7e, η οποία θα έχει το Eur στη
θέση 164. Το όλο σύστημα θα είναι μάλλον συμβατό με το 8859-7 που έχουμε.
Αρκεί αυτή η αλλαγή να γίνει για όλες τις νέες εκδόσεις των distros.

Ρίχτε μια ματιά στα man iso-8859-1 / 7 / 15
Κοιτάξτε και το παρακάτω αρχείο, είναι γραμμένο στο "8859-7e".. Με τα δικά μας
προγράμματα, το σύμβολο εμφανίζεται σαν κουτάκι. Ίσως κάποια να το μπερδέψουν
κιόλας και να βάλουν το Ευρώ. Πείτε μου τί βλέπετε.

[1] αρκεί να αλλάξει κάποιο definition, αφού τα προγράμματα (KDE, Gnome) τώρα
δουλεύουν με utf και ξέρουν να βρούν το σύμβολο στις γρμματοσειρές κλπ.