Fw: POSIX στο Λίνουξ

Tasos Kotaras akota at intranet.gr
Fri Feb 28 14:32:01 EET 2003

On Thursday 27 February 2003 21:00, Aggelos Economopoulos wrote:

>το POSIX ορίζει 1<<30 διαφορετικά standards, σχεδόν κανείς δεν τα υλοποιεί
>όλα (για ποιό λόγο άλλωστε;)

[...]

Δέχομαι ότι ορισμένα standards μπορεί να είναι optional, απλά μου
φαίνεται περίεργο το ότι οι core developers δεν ενδιαφέρονται να
κολλήσουν και μια στάμπα: "fully POSIX compliant" στο Linux, από την
στιγμή που ήδη έχουν κάνει την αρχή. Και δεν αμφιβάλλω ότι οι msg*
μπορεί να είναι καλύτερες από τις mq_*, αλλά όταν κάποιος αποφασίσει ότι
θέλει portability, τότε καλά να πάθει...

Αλλά το περιεργο είναι το άλλο: 'Οτι οι POSIX real-time timers δεν είναι
υλοποιημένοι σε καμμιά βιβλιοθήκη, ούτε και σαν system call στον kernel
(2.4.18-3), παρόλα αυτά το _POSIX_TIMERS macro είναι δηλωμένο στο
<bits/posix_opt.h>, με αποελεσμα ο compiler να μην βρίσκει κανένα
πρόβλημα και φυσικά να σκάει ο linker αργότερα. Αυτό μου φαίνεται
τελείως περίεργο, και αναρωτιέμαι αν είναι κάτι που κάνω εγώ λάθος, ή
είναι κάτι που έχει ξεφύγει από τον distributor του Linux (παίζω με
RedHat 7.3), οπότε και το <bits/posix_opt.h> είναι ανακόλουθο με τον
kernel ή τις βιβλιοθήκες που υπάρχουν από κάτω.

Τάσος Κοταράς
ΙΝΤΡΑΚΟΜ