POSIX στο Λίνουξ

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Feb 27 20:56:01 EET 2003

On Thursday 27 February 2003 16:40, Tasos Kotaras wrote:
> Γεια σε όλους
>
>   Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πώς και δεν υλοποιείται 100% η
> προδιαγραφή POSIX στο Linux;

το POSIX ορίζει 1<<30 διαφορετικά standards, σχεδόν κανείς δεν τα υλοποιεί
όλα (για ποιό λόγο άλλωστε;)

> Εννοώ ότι ενώ π.χ. υπάρχουν POSIX
> semaphores, threads και άλλα τέτοια, δεν υπάρχουν π.χ. POSIX queues...
> Υπάρχει κάποια τεχνική δυσκολία στο συγκεκριμένο θέμα;

Ναι, οι POSIX (και όχι μόνο) queues θεωρούνται @@ιά από ένα ποσοστό των core
developers του πηρύνα και έχουν σχετικά λίγους χρήστες (με άλλα λόγια,
κανείς δεν νοιάζεται). Ακόμα δεν έχει μπεί στον 2.5 το implementation που
θα βρεις εδώ: http://www-users.mat.uni.torun.pl/~wrona/posix_ipc/, το οποίο
δεν ξέρω αν είναι απόλυτα συμβατό με το std (ναι, ακριβώς, και εγώ χεσμένες
τις έχω τις message queues - ακόμα και αν ο linus πήρε το patch δεν
αποκλείεται να μην το πρόσεξα).

>   Επίσης παρ' ότι θεωρητικά υπάρχουν POSIX timers, (δηλαδή το
> _POSIX_TIMERS macro είναι δηλωμένο και τα protorypes βρίσκονται στη θέση
> τους) ωστόσο ο linker παραπονιέται ότι δεν βρίσκει ρουτίνες όπως π.χ.
> clock_getres, timer_create, κτλ.

Οι hi-res-timers του Anziger μπήκαν πρόσφατα στον 2.5. Για τις σχετικές libs
δεν ξέρω/δεν με νοιάζει :)