POSIX στο Λίνουξ

V13 v13 at priest.com
Thu Feb 27 17:01:02 EET 2003

On Thursday 27 February 2003 16:40, Tasos Kotaras wrote:
> Γεια σε όλους
>
>   Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πώς και δεν υλοποιείται 100% η
> προδιαγραφή POSIX στο Linux; Εννοώ ότι ενώ π.χ. υπάρχουν POSIX
> semaphores, threads και άλλα τέτοια, δεν υπάρχουν π.χ. POSIX queues...
> Υπάρχει κάποια τεχνική δυσκολία στο συγκεκριμένο θέμα;

Koitaksa ligo to url me to posix standard  kai gia message queues eida tis
synartiseis msg*() kai mq_*() [1]...
Apo aytes,  gia tis mq_*() exei to flag 'o' to opoio to eksigi san:
 'Indicates that the interface is part of an Option or Feature Group.'...

Antitheta oi msg*() einai ypoxreotikes...

Sto linux yparxoyn kai doylevoyn mia xara oi msgget, msgsnd, msgctl klp (tis
exo xrisimopihsei arketa xoris kanena problima pera toy 'portability' toy
struct msgbuf)

Otan les posix queues enoeis kati allo apo ta parapano ?

[1] http://www.unix-systems.org/version3/apis/t_4.html

> Τάσος Κοταράς
<<V13>>