Today : Εορτολόγιο

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 27 02:47:01 EET 2003

On 2003-02-26 22:49, Fanurgakis Manolis <mfano at softhome.net> wrote:
> Έχω φτιάξει ένα πολύ απλό σκριπτάκι που τρέχω κάθε φορά που κάνω
> login και μου δείχνει τις γιορτές, επετείους κλπ της μέρας.
>
> Για όποιον ενδιαφέρεται:
>
> http://www.softlab.ntua.gr/~mfano/today.tar.bz2

Πολύ απλό και αρκετά καλό script.  Από μένα έχεις εύγε!  Αν εξαιρέσεις
μερικά μικροπράγματα που είναι λογικό να τα έχει σαν shell script,
όπως αυτό:

giorgos at gothmog[02:46]/tmp/today$ sh today -n a
seq: not found
giorgos at gothmog[02:46]/tmp/today$

καλά γραμμένο είναι :-)

> Η ιδέα είναι από ένα αντίστοιχο πρόγραμμα των win.
>
> Το αρχείο todayrc τοποθετείται στο /etc/ (global γιορτές) και
> υπάρχει η δυνατότητα για προσωπικές γιορτές για τον κάθε χρήστη στο
> ~/.todayrc.
>
> Το σκριπτάκι δουλεύει πολύ απλά : φτιάχνει την ημερομηνία με την
> date και κάνει grep στα αρχεία με τις γιορτές.
>
> Με την παράμετρο -n days δείχνει γιορτές για τις επόμενες days
> μέρες.
>
> Μια σημαντική βελτίωση θα ήταν ίσως να υπολογίζει και τις κινητές
> αργίες με βάση το Πάσχα. (todo :-)
>
> Τα σχόλιά σας ευπρόσδεκτα.

Σαν ιδέα είναι πολύ καλή. Υπάρχει ήδη το calendar(1) που κάνει κάποια
από τα πράγματα που λες, αλλά δεν ξέρω αν σου κάνει ή (κυρίως) αν
κάνει όλα όσα θες.  Το -n days π.χ. το BSD calendar που έχω εδώ σε
FreeBSD 5.0-CURRENT έχει την παράμετρο:

	-A days		τυπώνει μέχρι και 'days-1' ημέρες μετά τη σημερινή

	-B days		τυπώνει μέχρι και 'days-1' ημέρες πριν τη σημερινή

- Γιώργος