Today : Εορτολόγιο

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Thu Feb 27 00:55:02 EET 2003

Έχω φτιάξει ένα πολύ απλό σκριπτάκι που τρέχω κάθε φορά που κάνω login
και μου δείχνει τις γιορτές, επετείους κλπ της μέρας.

Για όποιον ενδιαφέρεται:

http://www.softlab.ntua.gr/~mfano/today.tar.bz2

Η ιδέα είναι από ένα αντίστοιχο πρόγραμμα των win.

Το αρχείο todayrc τοποθετείται στο /etc/ (global γιορτές) και υπάρχει η
δυνατότητα για προσωπικές γιορτές για τον κάθε χρήστη στο ~/.todayrc.

Το σκριπτάκι δουλεύει πολύ απλά : φτιάχνει την ημερομηνία με την date
και κάνει grep στα αρχεία με τις γιορτές.

Με την παράμετρο -n days δείχνει γιορτές για τις επόμενες days μέρες.

Μια σημαντική βελτίωση θα ήταν ίσως να υπολογίζει και τις κινητές αργίες
με βάση το Πάσχα. (todo :-)

Τα σχόλιά σας ευπρόσδεκτα.