Με περηφάνια περισσή σας ανακοινώνω ότι...

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 26 21:12:01 EET 2003

Σήμερα το απόγευμα, κάποια στιγμή που βαρέθηκα να παίζω με τα fonts
του xterm μου και να αλλάζω από lucida σε andale-mono και τούμπαλιν,
και επειδή εχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στην γραμματοσειρά "drift" από
το πακέτο artwiz-fonts, έκατσα και έπαιξα με το πρόγραμμα xmbdfed.

Το αποτέλεσμα είναι το attached BDF font, που το ονόμασα "apollo".
Είναι 10 points που το κάνει ιδανικό για menu listings αλλά και για
αναλύσεις μέχρι 1024x768, sans serif για να διαβάζεται όμορφα σε
monitors ακόμα και με μικρές αναλύσεις (όπως η lucida και η drift από
τις οποίες έχω αντιγράψει το στυλ), αλλά το πιο σημαντικό σας το φυλάω
για το τέλος.

			  -----------------
			  Είναι iso-8859-7.
			  -----------------

Ω ναι, τώρα πλέον δεν χρειάζεται να παίζω μεταξύ δυο fonts όταν
διαβάζω σε xterm τα mail μου!  ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...

Ας σοβαρευτώ όμως :-P

Κάτι που θα αρέσει ιδιαίτερα σε όσους χρησιμοποιήσουν τη γραμματοσειρά
είναι ότι ξεχωρίζει πολύ άνετα το μηδέν `0' από το κεφαλαίο όμικρον
`O', καθώς και το σύμβολο του pipe `|' από το κεφαλαίο γιώτα `I' και
το λατινικό μικρό el `l'.  Επίσης έχω κάνει κάποιες μικροαλλαγές στο
μικρό αγγλικό `a' που είχε αρχικά η "drift" για να ξεχωρίζει με μια
ματιά από το ελληνικό άλφα.

Δείτε το όποιος θέλει.  Και πείτε μου σχόλια, βελτιώσεις ή οτιδήποτε
θέλετε ίσως να αλλάξω στο πως φαίνονται οι χαρακτήρες.  Εμένα
προσωπικά, σε αναλύσεις 800x600 και 1024x768 μου φαίνεται ως τώρα
καλούτσικο.

Have fun :-)

- Γιώργος

ΥΓ: Συγγνώμη προκαταβολικά από όποιον πιστεύει ότι ένα attachment
μεγέθους 3-4 Kb είναι υπερβολικό μέγεθος για mail στην LGU.  Αλλά σας
έχω στείλει και μεγαλύτερα mail, χωρίς καν attachments (χο χο χο).