elegxos an ena file einai anoikto

V13 v13 at priest.com
Mon Feb 24 01:44:01 EET 2003

On Monday 24 February 2003 01:21, tc wrote:
> Το πρόβλημα είναι πότε το δεύτερο μαύρο κουτι έχει ολοκληρώσει
> την αντιγραφή ενός αρχείο στο κατάλογο.

Isos na soy fanei blakeia stin arxi alla an thes kati portable kai na doylevei
xrisimopoihse thn fuser. Yparxei se polla systimata kai soy leei poia
processes xrisimopoioyn ena arxeio.

Trexe tin fuser me mia popen() (an grafeis C kodika) gia ta arxeia poy theleis
kai kane parse tin eksodo tis... bebaia panta yparxei to problima ta race
conditions, alla an alazeis ta perms se 000 kai meta kaneis fuser den nomizo
na exeis problima.. Enoeitai fysika oti sto dir den prepei na exei allos
write permissions oste na min alaksei to arxeio apo ti stigmi poy kaneis
fuser mexri ti stigmi poy to diabaeis.. klp klp

<<V13>>