elegxos an ena file einai anoikto

tc tasosc at otenet.gr
Mon Feb 24 01:28:02 EET 2003

V13 wrote:

> Pos enoeis to 'plires' arxeio ? AFAIK den mporeis na oriseis pote ena arxeio
> einai plires. An enoeis na min to exei anoixto kanenas allos gia grapsimo
> tote den einai eykolo.

Αυτο εννοώ.

>Nomizo oti kati tetoio mporei na antimetopistei
> memonomena ana filesystem, alla oxi sto synolo ton periptoseon.

Δυστηχως μάλλον έτσι είναι.

> An thes na eisai sigoyros oti meta apo esena den tha to aniksei kanenas allos
> to arxeio tote mporeis na alakseis ta permissions toy se 000 prosorina.

Το ότι δεν θα το ανοίξει κανείς άλλος αυτό είναι σίγουρο ,
το ότι έχει τελειώσει να το γράφει άλλος δεν ξερω.

> Telos mporeis na dokimaseis tin tyxi soy me to mandatory file locking alla
> ayto einai to ligotero portable apo otidipote allo mporeis na breis...

Αν είχα πρόσβαση στα μηχάνηματα που θα το χρησιμοποιούν ...

> ... an mas peis ti akribos theleis na petyxeis tha pareis kalyteres
> apantiseis...

Να διαβάζω αγνώστου τύπου αρχείου από έναν
συγκεκριμένο κατάλογο και τα ταΐζω σε ένα μαύρο κουτι μέσω
του API που δίνει.
Τα αρχεία τα βάζει στο κατάλογο κάποιο άλλο μαύρο κουτί.
Το πρόβλημα είναι πότε το δεύτερο μαύρο κουτι έχει ολοκληρώσει
την αντιγραφή ενός αρχείο στο κατάλογο.