cvs,latest branch version

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sun Feb 23 13:29:01 EET 2003

On Sun, 23 Feb 2003 03:37:47 +0200 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
wrote:

>  An katalaba kala auto pou prospatheis na kaneis einai na kratas ena
>  local CVS repo me allages pou exeis kanei esu ston kwdika enos
>  project, kai na kaneis merge tis nees allages apo to official tree
>  opote thes.  Auto den einai profanes apo to Texinfo manual tou CVS,
>  alla mporeis na breis polles kales phges online.   P.x.
>
>  http://www.netbsd.org/developers/cvs-repos/branch.html
>  http://www.mewburn.net/luke/papers/3rdparty-and-cvs.html
>
>  > Otan les gia na parw thn teleftaia ekdosi na pernw to "HEAD" ennois
>  > oti to HEAD einai to teleftaio branch pou exw ftiaksei??
>
>  Anafereis toulaxiston duo ekdoseis tou kwdika sto mail sou, kai den
>  bgazei nohma to parapano.  Kathe CVS repository exei ena HEAD revision
>  gia ola ta arxeia tou.  Pes mas akribos auto pou prospatheis na
>  kaneis se apla, kathimerina ellinika kai ksexna gia ligo to CVS giati
>  ta xeis mperdepsei ola kai den ginetai na se katalabei kapoios.
OKey ksana grafw oti egrapsa sto teleftaio mail mou me merikes allages.

Tha exw 75 akrivos idious servers apo plevras hardware,software kai configuration
files, me 5-8 mikres diafores o kathenas. Otan tha kanw mia allagh ston enan
server, px allaksa kati sto sudoers file,prepei na enhmerothoun kai ypoloipoi 74
servers gia afth thn allagh. Opws katalavenete den iparxei periptwsh na kanw 74
login,74 visudo,74 x N prosthikes sto sudoers files. Etsi exw ftiaksei kapoia
packages,ta project mou elega gia to cvs einai praktika packages pou exoun mesa
ta arxeia pou kserw oti tha allazoun. Otan eimai ston server1 tha kanw thn allagh
pou thelw kai meta tha kanw checkout apo ton CVS server to package pou exei mesa
to arxeio pou piraksa. Ta packages apotelountai apo configuration files kai exoun
thn domh tou /etc directory. Tha kanw tis idies allages sto arxeio apo ton working
dir pou ekana checkout kai meta commit.	H egkatastash tou paketou stous allous
server tha ginete me ssh kai ta resta me perl scripts pou tha prepei na kseroun
poia einai h teleftaia version enos project-package pou iparxei sto CVS, poios
server thn exei kai poios oxi.Gia afto zitisa na mporw na kserw poia einai h
teleftaia version enos project-package oxi enos arxeiou apo to project.

To cvs einai too much alla einai to mono pou vlepw oti me voithaei gia afto pou
thelw na kanw. Epishs to cvs me voithei sto version control kai sto logging.
Epipleon exw ena kentriko shmeio me olla ta arxeia mou.

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt