cvs,latest branch version

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Feb 23 03:37:01 EET 2003

On 2003-02-21 23:45, Pavlos Parissis <p_pavlos at freemail.gr> wrote:
> On Fri, 21 Feb 2003 21:47:14 +0200 V13 <v13 at priest.com> wrote:
> > Den bgazei noima ayto poy eipes. Den tithetai thema 'teleytaioy
> > branch' mias kai 2 branches mporoyn na proxorane parallhla. Tha
> > mporoyses na xrisimopoihseis ta revision numbers alla kai pali
> > isxyoyn ta idia.
> >
> > Kalytera pes mas ti akribos theleis na kaneis. An p.x. thes na
> > pareis tin teleytaia ekdosi tote xrisimopoihse to 'HEAD' .
>
> OKey eksigoume kalytera dioti profanos den katexw polla apo CVS kai
> den ginomai katanohtos.  Thelw na vlepw pio einai te teleftaio
> branch pou exei ftiaxtei, na pernw thn version kai na thn petaw mesa
> se ena arxeio. Ena epileon pou thelw na kanw einai to ekseis. Egw
> kathe fora pou tha kanw allages sto project mou tha ftiaxnw kai ena
> branch. Otan ksana kanw checkout thelw na pernw to teleftaio branch
> pou ftiaxtike xwris aparaithta na kserw pio einai,einai to rel-1-0-0
> 'h to rel-1-2-0 'h to rel-2-0-0, apla na dinw cvs checkout
> project.Epipleon na exo ena tropo pou na kserw pio einai to
> teleftaio branch pou exw ftiaksei.  Elpizw na  katalaves twra.

An katalaba kala auto pou prospatheis na kaneis einai na kratas ena
local CVS repo me allages pou exeis kanei esu ston kwdika enos
project, kai na kaneis merge tis nees allages apo to official tree
opote thes.  Auto den einai profanes apo to Texinfo manual tou CVS,
alla mporeis na breis polles kales phges online.   P.x.

http://www.netbsd.org/developers/cvs-repos/branch.html
http://www.mewburn.net/luke/papers/3rdparty-and-cvs.html

> Otan les gia na parw thn teleftaia ekdosi na pernw to "HEAD" ennois
> oti to HEAD einai to teleftaio branch pou exw ftiaksei??

Anafereis toulaxiston duo ekdoseis tou kwdika sto mail sou, kai den
bgazei nohma to parapano.  Kathe CVS repository exei ena HEAD revision
gia ola ta arxeia tou.  Pes mas akribos auto pou prospatheis na
kaneis se apla, kathimerina ellinika kai ksexna gia ligo to CVS giati
ta xeis mperdepsei ola kai den ginetai na se katalabei kapoios.