network

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 21 21:02:02 EET 2003

On 2003-02-20 23:14, Βασιλειου Σπυρος <alfadeck at freemail.gr> wrote:

> Ma kala den exei plaka ayto to xali ton M$ progs! :)))

Mpa, katholou.  Ksereis poso tsantizomai otan blepo to modem mou na
katebazei epi ena lepto oloklhro mia blakeia, pou telika faneronetai
oti einai "allos enas ios" pou auto akribos ``to xali ton M$ progs''
exei kathierosei san de facto kommati ths kathimerinhs xrhshs tou
Internet gia polu kosmo?  H, antistoixa, ksereis poso ta neura mou
spane otan blepo oti katebazo deka ores ena minima kai meta anakalupto
oti ``to xali ton M$ progs'' apofasise to sugkekrimeno mail na mou to
steilei se RTF & HTML, alla pros theou, oxi se ASCII? :P

Pistepse me.  Mono asteio den einai ores ores :-(