network

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Thu Feb 20 23:13:02 EET 2003

>  > Loipon as arxisoume!
>
> (Kala, ayto to outlook de ry8mizetai me tipota na kanei swsta quoting?
> Ekana sxedon me to xeri quote olo to mail soy, mhpws kai katalaboyme
> poios leei ti...)

Ma kala den exei plaka ayto to xali ton M$ progs! :)))

> Tha proteina (opws les ki esy pio katw) na balei ton dhcp server sto
> mhxanhma me to linux kai na ksemperdeyei...

Koita na deis agaphte o anthropos exei ISDN LAN modem.
To opoio kai polla problem exei kai to DHCP pou servirei den akougetai
kala sta Linuxakia. Bebaia paizei rolo to firmware pou einai fortomeno.
Apo thn allh to DHCP pou servirei den akolouthei ta standards ton RFC
alla ayta ths M$ opote kati me ta DNS den paei kala.
Epishs kalo einai na gnorizei kaneis oti to ISDN LANMODEM exei mia
lista sto config tou na mplokarei kapoio PC gia calling kai exei
kai esoteriko DNS (pou einai tou k***u) kai dhmiourgei extra problhmata.

Ayta....
Filika
Spiros