Re: Gnome εφαρμογές στο KDE (was: Re: keyboard trouble)

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Thu Feb 20 09:14:01 EET 2003

----- Original Message -----
From: "Panayiotis Christodoulou" <pchristo73 at yahoo.gr>
>    Φαίνεται ότι κάποια στιγμή είχες επιλέξει το «Αποθήκευση συνόδου για
> μελλοντικά login» με ανοικτά κάποια παράθυρα, οπότε σού προτείνω κι εγώ
> κλείσης όλα τα παράθυρα και όταν βγης να επιλέξης το «Αποθήκευση
> συνόδου για μελλοντικά login»...

Αυτό ήτανε επιλεγμένο, έκλεινα όλα τα παράθυρα, και μου εμφάνιζε άλλα για
άλλα...
Χθες εγκατάστησα το KDE 3.1 και προς το παρόν δεν το κάνει πια. Για να δούμε
αν θα ξαναεμφανιστεί.

BTW, τα fonts  στις Gnome εφαρμογές ακόμα δεν εμφανίζονται σοστά (χωρίς
ελληνικούς χαρακτίρες). Θα δοκιμάσο αν φταίει η αλλαγή στα font directories
που μου έφτιαξε το OpenOffice.

Κώστας