Gnome KDE (was: Re: keyboard trouble)

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Feb 19 18:29:01 EET 2003

Στις Τετ 19 Φεβ 2003 10:14, ο Konstantinos Georgokitsos έγραψε:

> Και πριν το συμβάν με το Gnome ώμος, το session restore του KDE ήταν
> περίεργο. Μου φόρτωνε κλειστά παράθυρα και κλειστές εφαρμογές . Και
> τώρα το κάνει. Δηλαδή, όταν κλείνω όλα τα παράθυρα και κάνω logout -
> login μου βγάζει παράθυρα από παλιές sessions.
>
> Περίεργο, ε;

   Φαίνεται ότι κάποια στιγμή είχες επιλέξει το «Αποθήκευση συνόδου για
μελλοντικά login» με ανοικτά κάποια παράθυρα, οπότε σού προτείνω κι εγώ
κλείσης όλα τα παράθυρα και όταν βγης να επιλέξης το «Αποθήκευση
συνόδου για μελλοντικά login»...

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr