Gnome KDE (was: Re: keyboard trouble)

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Tue Feb 18 19:24:11 EET 2003

Στις Τρι 18 Φεβ 2003 12:44, ο Konstantinos Georgokitsos έγραψε:
> [...]
> Χάρηκα που είδα την επιφάνια με ελληνικά μενού και της γραμματοσειρές
> να εμφανίζονται καλά. Έκανα relogin με επιλογή KDE για να δω αν έγινε
> κάτι και τώρα έχω το εξής πρόβλημα: το KDE desktop κρύβεται από το
> Gnome desktop, μαζί με background, icons και context menu (!) του
> Gnome (και με άλλη γραμματοσειρά, απ' ότι είχε, φαινότανε όμως η
> ελληνικές περιγραφές τον εικονιδίων). Δοκίμασα relogin και είδα ότι
> αρχικά φαίνετε το κανονικό KDE desktop και αλλάζει μετά το "restoring
> session". 'Έψαξα το home directory, να βρω κάποια προεπιλογή σχετικά

   Το πρόβλημα με την αλλαγή τής επιφάνειας εργασίας κ.λπ. εμφανίστηκε
αλλάζει την επιφάνεια εργασίας με αυτήν τού «GNOME».

   Για μπες στο «KDE», φόρτωσε ένα τερματικό και στείλε μας το
αποτέλεσμα τής εντολής ps -e

   Επίσης στείλε μας αυτό που υπάρχει στο αρχείο /home/«όνομα
χρήστη»/.kde/share/config/session/kwinxxxxxxxxxx ή /home/«όνομα
χρήστη»/.kde3/share/config/session/kwinxxxxxxxxxx στο τμήμα
[LegacySession]

   Όταν προσπαθής να αποσυνδεθής από το «KDE» είναι επιλεγμένο το
«Αποθήκευση συνόδου για μελλοντικά login» ή κάπως έτσι ή όχι;

   Το πρώτο πράγμα που θα σού πρότεινα να κάνεις είναι το εξής:

α) Μπες στο «KDE»

β) Άνοιξε το αρχείο /home/«όνομα
χρήστη»/.kde/share/config/session/kwinxxxxxxxxxx ή /home/«όνομα
χρήστη»/.kde3/share/config/session/kwinxxxxxxxxxx

γ) Σβήσε ό,τι υπάρχει στο τμήμα [LegacySession] και γράψε μόνο count=0
ώστε να είναι κάπως έτσι...
[LegacySession]
count=0

[Session]
μπλά,μπλά,μπλά...
μπλά,μπλά,μπλά...

δ) Αποθήκευσε το αρχείο.

ε) Προσπάθησε να αποσυνδεθής από το «KDE» αλλά όταν εμφανισθή η οθόνη
αποσυνδέσεως θα πρέπη οπωσδήποτε να *αποεπιλέξης* το «Αποθήκευση
συνόδου για μελλοντικά login» ή κάπως έτσι.

στ) ξαναμπές στο «KDE»

   Άλλαξε τίποτα;

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |