Gnome εφαρμογές στο KDE (was: Re: keyboard trouble)

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Tue Feb 18 12:43:01 EET 2003

πως να αρχίσω;
Είχα (και έχω) πρόβλημα με τις γραμματοσειρές που χρησιμοποιούν οι Gnome
εφαρμογές στο KDE. Όπως αναφέρω παρακάτω δεν μπορούνε να εμφανίσουνε πολλούς
διάλογούς και μηνύματα σωστά, γιατί η προεπιλεγμένη γραμματοσειρά δεν
υποστηρίζει ελληνικά.

Η πρόταση του Παναγιώτη με το .gtkrc-2.0 στο home directory δεν βοήθησε, και
πήγα να δοκιμάσω πως φαίνονται στο Gnome. Εγκατάστησα λοιπών το Gnome από το
SuSE 8.1 και το δοκίμασα, με την σκέψη μήπως μου αφήσει κάποια ρύθμιση στο
home directory που θα έλυνε το θέμα. Χάρηκα που είδα την επιφάνια με
ελληνικά μενού και της γραμματοσειρές να εμφανίζονται καλά. Έκανα relogin με
επιλογή KDE για να δω αν έγινε κάτι και τώρα έχω το εξής πρόβλημα:
το KDE desktop κρύβεται από το Gnome desktop, μαζί με background, icons και
context menu (!) του Gnome (και με άλλη γραμματοσειρά, απ' ότι είχε,
φαινότανε όμως η ελληνικές περιγραφές τον εικονιδίων). Δοκίμασα relogin και
είδα ότι αρχικά φαίνετε το κανονικό KDE desktop και αλλάζει μετά το
"restoring session". 'Έψαξα το home directory, να βρω κάποια προεπιλογή
σχετικά με sessions, αλλά τίποτα.
Το /Desktop του KDE υπάρχει με της παλιές ρυθμίσεις.

Α, πριν το ξεχάσω: εννοείται ότι η γραμματοσειρές των Gnome εφαρμογών δεν
εμφανίζουν ελληνικούς χαρακτήρες στο KDE... :-)

Έχει κανείς καμιά ιδέα πώς μπορώ να δω την παλιά μου επιφάνια;

Κώστας