network

Control cafe server controlc at otenet.gr
Sun Feb 16 16:11:01 EET 2003

Geia se olous
Exw kapoio problima me to network kai an mporei kapoios as boithisei
Exw ena workastation me 5 mixanakia (ta 4 Windows) kai to 5 me 2 diskous .O enas suse 8.1 kai o allos windows xp.
Ola ta mixanakia pairnoun internet apo ena Lan isdn modem tis 3Com pou exei tis parakatw rithmiseis.
LAN
IP adress =192.168.1.1
Subnet Mask = 255.255.255.224
To dhcp server einai enamble
DNS = primary =195.170.0.2
          secondary=195.170.2.1
 Ola ta mixanakia sindeonte kanonika me dhcp ektos apo to SUSE.
Mesa apo to yast exw rithmisei to network na ginete mesw dhcp kai exw kanei install to dhcp - client (den stelnw static ip) alla den mporei na sindethei  me to router
i Karta diktiou einai realtek 8139 kai otan allazw (disko) kai mpainw sta xp tote ola pane mia xara.
Sas stelnw kai ta output mipws mporesete kai boithidete
Eyxaristw
Thanos
Rodos