MPlayer A/V synch

fateswarm admin at www0.org
Mon Feb 3 17:25:01 EET 2003

On Mon, Feb 03, 2003 at 05:16:28PM +0200, Tom Diamond wrote:

> Βασικά δε δοκίμασα καθόλου με το codec από το divx.com
> Αλλά τρία divx που έφτιαξα με την rc3 και το libavcodec έχουν πρόβλημα...

Με libavcodec τα κάνω και γω όλα και δεν έχουν prob. μόνο κάποια που μου
δίνουν έχουν desyncs και παίζουν με το divx.com codec. Μήπως βάζεις στο
encoding κάποιο παράξενο option όπως reduction του framerate ή -auto sync;

Άν κάνεις τα τυπικά πράγματα μπορείς να δοκιμάσεις μια νεότερη έκδοση αν
και το rc2 δεν είχε prob από ότι θυμάμε.

Σε τι gcc το κάνεις compile; κάποια πράγματα δε δουλεύουν όντος σωστά αν
γίνει compile με το 2.96 π.χ. (δεν είναι φανατισμός των devel. τους, όντος
το DGA support p.x. δε δουλεύει με διάφορα gcc όπως και διάφορα άλλα features)