keyboard trouble

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Mon Feb 3 10:25:02 EET 2003

Όχι, ούτε σε άλλες εφαρμογές δεν δουλεύουν. Εδό είναι και τα αποτελέσματα
του locale, locale charmap, όπως και τα options του XF86Config για το
πληκτρολόγιο.

kongeo at linux:~> locale
LANG=el_GR at ISO-8859-7
LC_CTYPE="el_GR at ISO-8859-7"
LC_NUMERIC="el_GR at ISO-8859-7"
LC_TIME="el_GR at ISO-8859-7"
LC_COLLATE=POSIX
LC_MONETARY="el_GR at ISO-8859-7"
LC_MESSAGES="el_GR at ISO-8859-7"
LC_PAPER="el_GR at ISO-8859-7"
LC_NAME="el_GR at ISO-8859-7"
LC_ADDRESS="el_GR at ISO-8859-7"
LC_TELEPHONE="el_GR at ISO-8859-7"
LC_MEASUREMENT="el_GR at ISO-8859-7"
LC_IDENTIFICATION="el_GR at ISO-8859-7"
LC_ALL=
kongeo at linux:~> locale charmap
ISO-8859-7

XF86Config:
Section "InputDevice"
  Driver       "keyboard"
  Identifier   "Keyboard[0]"
  Option       "MapName" "Greek Keyboard [ pc104 + toggle ]"
  Option       "Protocol" "Standard"
  Option       "XkbLayout" "gr"
  Option       "XkbModel" "pc104"
  Option       "XkbOptions" "grp:ctrl_shift_toggle"
  Option       "XkbRules" "xfree86"
EndSection