ATI Radeon kai alla polla

fateswarm admin at www0.org
Sat Feb 1 18:22:01 EET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 05:51:49PM +0200, Tom Diamond wrote:
> Χαιρετώ,
>
> Μόλις έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο συστηματάκι μου και από PIII το γύρισα σε
> Athlon XP. Οπότε γρήγορα γρήγορα προκύπτει το ερώτημα 1 :
> Δεν άλλαξα σκληρούς, χρειάζεται να ξαναεγκαταστήσω τη διανομή μου (SuSE 8.1 Pro)
> από την αρχή; Υποθέτω ότι αφοόυ είναι rpm based δεν θα υπάρχουν αλλαγές (με
> εξαίρεση τα προγράμματα που έκανα μόνος μου compile και ίσως είναι optimized για
> PIII - π.χ. mplayer)

Γενικά όχι, απλά ίσως να έχεις μια ελαφριά άνοδο απόδοσης εφόσον το suse
έχει διαφορετικά binaries για κάθε είδος επεξεργαστή.

Το kernel μπορεί να γίνει compile με optimization για κάθε είδος
επεξεργαστή αλλά συνήθος οι διανομές έχουν 1-2 πακέτα, για i586 ή i486
οπότε κατά πάσα πιθανότητα να μην συμβεί καμμία αλλαγή.

> [...]
> error "xf86_ENODEV"
> cannot init AGP
> ----------------------
> Από λίγο google search κατάλαβα ότι δεν μπορεί να φορτώσει το module "agpgart"
> (το οποίο δε φορτώνεται ούτε χειροκίνητα). Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει με
> τις Radeon και το nForce2 (το οποίο υλοποιεί η μητρική μου). Έχει ακούσει
> κανένας κάτι παραπάνω πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποιο φως στον ορίζοντα;;;;;
> Anyway, προς το παρόν έχει φορτώσει το default driver (που σημαίνει όχι 3d
> acceleration, μη λειτουργικός mplayer και άλλα πολλά).

Έχω την 7500 οπότε δε ξέρω ακριβός τι παίζει με σένα. Το 7500 δεν έχει
drivers στο ati.com οπότε αναγκαστηκά έχω τους drivers από το

dri.sourceforge.net

Mπορείς να δοκιμάσεις εκείνους ή να πέξεις γενικά με τα modprobe insmod
και rmmod να δεις αν υπάρχει τρόπος να φορτοθούν τα modules.

Θυμίσου ότι αν τρέχει x server δεν μπορείς να αφαιρέσεις agpgart ή
κάρτας οθόνης module.

> Το σημαντικότερο πρόβλημά
> είναι ο χαμηλός ρυθμός ανανέωσης. Αυτό πώς το αλλάζω;

Βρες τα specs του monitor σου για vertical και horizontal sync rates και
δώστα στο Xfree86 config . Με αυτά μπορεί να κάνει αυτόματη ρύθμιση του
ρυθμού  ανανέωσης ο x server.

-fw