ATI Radeon kai alla polla

Tom Diamond thdiaman at uth.gr
Sat Feb 1 17:48:01 EET 2003

Χαιρετώ,

Μόλις έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο συστηματάκι μου και από PIII το γύρισα σε
Athlon XP. Οπότε γρήγορα γρήγορα προκύπτει το ερώτημα 1 :
Δεν άλλαξα σκληρούς, χρειάζεται να ξαναεγκαταστήσω τη διανομή μου (SuSE 8.1 Pro)
από την αρχή; Υποθέτω ότι αφοόυ είναι rpm based δεν θα υπάρχουν αλλαγές (με
εξαίρεση τα προγράμματα που έκανα μόνος μου compile και ίσως είναι optimized για
PIII - π.χ. mplayer)

Επίσης, είχα κάποια προβλήματα με την κάρτα γραφικών. Έχω τη Radeon 9500,
κατέβασα τους drivers που δίνει η ίδια η εταιρεία, τους εγκατέστησα κανονικά
αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω τα Χ. Τα errors είναι (περίπου) :
---------------------
[agp] unable to acquire AGP
error "xf86_ENODEV"
cannot init AGP
----------------------
Από λίγο google search κατάλαβα ότι δεν μπορεί να φορτώσει το module "agpgart"
(το οποίο δε φορτώνεται ούτε χειροκίνητα). Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει με
τις Radeon και το nForce2 (το οποίο υλοποιεί η μητρική μου). Έχει ακούσει
κανένας κάτι παραπάνω πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποιο φως στον ορίζοντα;;;;;
Anyway, προς το παρόν έχει φορτώσει το default driver (που σημαίνει όχι 3d
acceleration, μη λειτουργικός mplayer και άλλα πολλά). Το σημαντικότερο πρόβλημά
είναι ο χαμηλός ρυθμός ανανέωσης. Αυτό πώς το αλλάζω;

Tnx,

Tom.

----
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn\'t think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn\'t think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...