Oracle website

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Sat Feb 1 16:24:01 EET 2003

On Saturday 01 February 2003 15:43, Dimitris Kamenopoulos wrote:

> Konqueror 3.1.0-παρά-ένα-μήνα (από το CVS) και μου εμφανίζει κανονικότατα
> τη σελίδα. Το μόνο που μπορώ να του επισυνάψω είναι ότι μένει στο 99% για
> καμιά 10αριά δευτερόλεπτα [*]. Αυτό όμως μάλλον εξηγείται από εκείνο που
> είπες για τη JS που δημιουργεί frames. Άκου τι σκέφτονται οι άνθρωποι! Και
> είναι και σοβαρή εταιρία.
>
> [*] Οπότε μήπως κάνοντας view document source απλά δεν καταλαβαίνεις εκείνα
> τα 10 δευτερόλεπτα γιατί είσαι απασχολημένος περιμένοντας να κατέβει το
> source;

Έχεις δίκιο, τελικά δεν παίζει ρόλο η φάση της σελήνης.  :)

Αλλά μου θύμισε μια περίεργη συμπεριφορά που εμφάνιζε - ιδιαίτερα η linux
έκδοση του netscape 4.κάτι - κυρίως όταν είχαμε included αρκετά μεγάλα
κομμάτια κώδικα js στις σελίδες με σημείο εναρξης ένα onload στο body. Η
σελίδα φόρτωνε και παρέμενε λευκή μέχρι να κάνεις 'κατι'. Συνήθως ένα View
Source. Αυτό με είχε κάνει να πιστέψω ότι απλά ήθελε ένα 'triggering event'
γιατί δεν μπορούσε να καταλάβει πότε φόρτωσε η σελίδα (κυριώς όταν η js ήταν
included και όχι inline όπως σε αυτήν της Oracle). Ποτέ δεν το κατάλαβα, αλλά
η αλήθεια είναι ότι δεν το πολυέψαξα. Μπλεχ... Δε τζοϊζ οφ γουέμπ
ντιβέλοπμεντ :)

--
Bankers do it with interest (penalty for early withdrawal).
Running FreeBSD 4.7-STABLE | mailto:zookie at med.auth.gr
4:13μμ up 2:53, 1 user, load averages: 0,03 0,03 0,00