Oracle website

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Sat Feb 1 15:37:01 EET 2003

On Saturday 01 February 2003 09:11, Alexandros Papadopoulos wrote:
> O Konqueror πάντως, αδικαιολόγητος. Ισχύει γενικά ότι η υποστήριξή του
> για JS είναι ακόμα μέτρια;

Όχι, είναι τρομερά καλή (στην 3.1.x). Προσοχή: Ισχύει ότι υπάρχουν μερικά bugs
στην έκδοση 3.0.x. Φυσικά *δεν* υπάρχει υποστήριξη για τις περισσότερες
επεκτάσεις της Microsoft, κυρίως δηλαδή για την αλληλεπίδραση με ActiveX.
Πάντως η μηχανή υποστήριξης JavaScript είναι πιο ανεκτική από αυτήν του
Mozilla, γιατί υποστηρίζει και 5-6 legacy constructs των παλιών Netscape που
υπάρχουν σε χιλιάδες σελίδες αλλά δεν μπήκαν ποτέ στα πρότυπα.

On Saturday 01 February 2003 14:05, Yannis Kotsinos wrote:
> Yparxei mia hackia (voodoo perissotero) poy mallon prepei na klhronomhse o
> konqueror apo ton netscape[0]. Afoy fortwsei h selida plhrws kane "view
> document source". Meta apo ayto h selida emfanizetai ws dia mageias.
>
> Konq: 3.1.0 sto fresko moy KDE 3.1.0 [1]

Konqueror 3.1.0-παρά-ένα-μήνα (από το CVS) και μου εμφανίζει κανονικότατα τη
σελίδα. Το μόνο που μπορώ να του επισυνάψω είναι ότι μένει στο 99% για καμιά
10αριά δευτερόλεπτα [*]. Αυτό όμως μάλλον εξηγείται από εκείνο που είπες για
τη JS που δημιουργεί frames. Άκου τι σκέφτονται οι άνθρωποι! Και είναι και
σοβαρή εταιρία.

[*] Οπότε μήπως κάνοντας view document source απλά δεν καταλαβαίνεις εκείνα τα
10 δευτερόλεπτα γιατί είσαι απασχολημένος περιμένοντας να κατέβει το source;