Booting Problem

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Dec 16 23:34:22 EET 2003

On Tue, 16 Dec 2003, Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Dekth h skepsi sou, alla den mporo na dexto oti ta xaza Win2000 douleyoyn
> apsoga se RAID-0 (to opoio to thelo ama skasei o enas HDD na doulepsei
> amesos o allos) kai na mhn mporoume na kanoume kati analogo se linux.

 Ta exeis mperdepsei. Diabase ti shmainei to ka8e raid level.

> Eroto loipon pali dioti oute to ATARAID-Howto einai katatopistiko oute
> katafera na doulepso ton driver ths Promise me to SUSE, mhpos paraleipo
> kati sto boot prompt?

 Xrhsimopoieis ws device to /dev/ataraid/dXpY (X kai Y ari8moi) opws leei
to documentation? Alla opws exw 3anapei den 3erw ti kanei to suse me ayto
to 8ema, phgaine sta docs ths suse kai koita...

> Mhpos na ksexaso to base system se RAID-0 kai na tou balo pano ena disko
> sto primary kanali na bootari ekei kai meta na blepei to RAID-0?

 Einai mia lysh. An to katafereis kai douleyei etsi meta isws na mporeis
na to metafereis olo sto raid...

> Kati telos panton? (Einai krima mia toso kalh mhtrikh na mhn aksiopoieitai
> analoga)

 Allo pragma h a3iopoihsh kai allo o egklobismos se kati kako mono kai
mono epeidh to exeis agorasei. H mhtrikh mporei na einai kalh, alla ayto
den shmainei oti o raid controller pou exei einai kalos. Sou epanalambanw
oti einai POLY kalytera na xrhsimopoihseis to software raid tou linux. H
monh pi8anothta na 8es opwsdhpote na xrhsimopoihseis to raid tou
controller einai gia compatibility me alla "leitourgika" kai aytos einai
kai o monos skopos tou yparxonta driver gia to fasttrack, compatibility.