Booting Problem

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Tue Dec 16 23:04:25 EET 2003

>  Gia promise raid controller 3erw oti exoun ftiaxtei dyo driver (o enas
> sponsored apo th redhat kai apo oti legete kalyteros), alla exw
> poly kairo
> na asxolh8w me to 8ema, opote psa3e sto google gia neotera. Alla, egw sou
> proteinw mias kai aytos o controller ousiastika kanei software raid kai
> oxi hardware, na mhn xrhsimopoihseis ka8olou th raid dynatothta tou
> controller kai na kaneis to raid mesw tou linux. Etsi 8a einai kai poio
> grhgoro kai poio eykola diaxeirisimo.
>  Bebaia, 8a prepei na skefteis kai to an pragmatika xreiazese raid. Polles
> [...]

Dekth h skepsi sou, alla den mporo na dexto oti ta xaza Win2000 douleyoyn
apsoga se RAID-0 (to opoio to thelo ama skasei o enas HDD na doulepsei
amesos
o allos) kai na mhn mporoume na kanoume kati analogo se linux.

Eroto loipon pali dioti oute to ATARAID-Howto einai katatopistiko oute
katafera na doulepso ton driver ths Promise me to SUSE, mhpos paraleipo
kati sto boot prompt?
Mhpos na ksexaso to base system se RAID-0 kai na tou balo pano ena disko
sto primary kanali na bootari ekei kai meta na blepei to RAID-0?

Kati telos panton? (Einai krima mia toso kalh mhtrikh na mhn aksiopoieitai
analoga)

Filika
Vasiliou Spiros