SOLVED: Aporia peri kernel modules apo to kernel org kai diaforon distro

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Wed Dec 10 10:54:35 EET 2003

Telika diavazontas to IO perf how to apo to tldp org eida ena patch to
opoio elege gia bounched buffers.
To dokimasa ston kernel mou kai voilaola doulevoun mia xara. Tora ti
akrivos eftaige pio prin kai den epaize den ksero pantos to sygkekrimeno
patch peiraze kai to cciss module.
 Eyxaristo olous osous apantisane sti lista kai osous fysikamou
apantisane me prosopika mails. Teila anavathmistika ston 2.4.23 me to
sygkekrimeno patch kai mou paizei mia xara.
 Filika
  Stamatis