Aporia peri kernel modules apo to kernel org kai diaforon distro

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Mon Dec 8 16:56:40 EET 2003

Aggelos Economopoulos wrote:

>mono ena symbol tou eleipe?!!!! tuxeros hsoun 8)

Nai ara mporo na paikso lotto ;-)
Apla ayto tou eleipe kai ontos ayti i fuc ypirxe men kapou sta sources
tou kernel alla omos den ginotan export ara kala ekane kai tou eleipe.
To thema eiai omos giati sto mandrake source na yparxei ayto kai sto
vanilla oxi.
Episis dokimasa na to kano export me to xeri kai "pira spiti" san tous
ypoloipous seismopatheis!!!

>Oti kati pernaei to compile den shmainei oti 8a doulepsei kiolas (kai an
>doulepsei den shmainei oti 8a kanei auto pou 8eleis). Hsoun pali tuxeros pou
>paizontas den espases tipota.

Sigoura den simainei tipota to oti perase apo compile. Apla itan ena
epityxes compile coris to agxos na peis oti mou xtypise to tade arxeio
ktl ktl.

>Den mas exeis pei ti phruna bootarei to lfs, kai mia pou (sumfwna me ta
>changelogs) exoun alla3ei arketa pragmata ston ciss driver, den exei nohma na
>asxolh8ei kaneis[0] mexri na to dieukriniseis.

To LFS mou kanei boot kanonika me 2.4.22 eno gia ton hp server kai mono
to sikono me 2.4.21 tis mandrake.

>Dokimase ton teleutaio 2.4 kai an akoma uparxei problhma 3anagrapse. O ciss
>einai officially supported opote 3ereis poion na khnugas gia na ftia3ei ton
>driver (thn hp).

Hmmmm mou myrizetai "spiti" pali LOL afou einai na kynigiso tin HP.

>Aggelos
>
>[0] ektos bebaia ean exei parakolou8hsei to development tou driver

Mpa pou tetoios xronos alla sto kato kato afou lene oti ton ypostirizoun
giati na min treksoun aytoi gia ayto ??