Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

potmos potmos at myqnet.gr
Tue Dec 9 21:35:38 EET 2003

Στις Τρι 09 Δεκ 2003 15:59, ο/η Giannis Stoilis έγραψε:> Nikos Papagrigoriou wrote:> > Έχει βρει κανείς τρόπο να παρακάμψει τον περιορισμό της Alpha Bank?>> Εγώ, με konqueror, αλλά δεν είχε νόημα. Έκανα login, αλλά δεν> λειτουργούσαν σωστά τα μενού. Άρα, πάπαλα...>>> - Γιάννης Στοΐλης
Κι εγώ με Konqueror μπαίνω, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα μενού. Μη με ρωτήσετε γιατί, ένας απλός χρήστης είμαι...
Λουκάς