Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

DJ Art djart at linux.gr
Tue Dec 9 17:17:13 EET 2003

On Tuesday 09 December 2003 15:59, Giannis Stoilis wrote:

> Εγώ, με konqueror, αλλά δεν είχε νόημα. Έκανα login, αλλά δεν
> λειτουργούσαν σωστά τα μενού. Άρα, πάπαλα...

Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

1) Να κάνεις τον konqueror να φαίνεται ως Netscape 4.7x για το site της
alpha bank

2) Να τον κάνεις να φαίνεται ως IE.

Στην περίπτωση 1) όντως τα μενού δεν δουλεύουν καθόλου.
Στην περίπτωση 2) τα μενού δουλεύουν αρκετά καλύτερα (πάλι έχουν
μικροπροβλήματα, αλλά με λίγο mouse target practicing την κάνεις τη
δουλειά σου).

Περιττό βέβαια να αναφέρουμε ότι με Netscape 4.7x δουλεύει το site.

Πάντως κι εγώ παλιότερα που δοκίμασα να κάνω την προσποίηση μέσω του
Mozilla, απέτυχα. Είχα δοκιμάσει τόσο το prefbar όσο και κάποιο άλλο
plugin που είχα βρεί (δεν θυμάμαι το όνομά του, αλλά πάνω κάτω τα ίδια
έκανε, σου έδινε μερικές επιλογές).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?