Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Tue Dec 9 16:29:15 EET 2003

On Tuesday 09 December 2003 09:12, Giannis Stoilis wrote:

> Παρεπιπτόντως, τους έχω κάνει επανελλημένα παράπονα για την τακτική
> τους αυτή. Η απάντηση που μου έδωσαν, είναι ότι έτσι είναι
> σχεδιασμένο το υπάρχον σύστημα, δεν γίνεται να αλλάξει, αλλά θα τον
> λάβουν υπόψιν τους στον επόμενο επανασχεδιασμό του συστήματος.

Πωωπω, ελλεεινή δικαιολογία... απαιτούν να χρησιμοποιήσεις τον πιο
τρύπιο browser που υπάρχει, και δεν αφήνουν το Mozilla. Ο μόνος λόγος
που μπορώ να σκεφτώ, είναι αν κάνουν push κανένα ActiveX component,
αλλά δε νομίζω να κάνουν τόσο προηγμένα κόλπα.

Ίσως ένα ανοιχτό γράμμα από τον HELLUG με υπογραφές θα βοηθούσε; Κάτι
τέτοιο θα είχε το πλεονέκτημα ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για
οποιοδήποτε παρόμοιο ρατσιστικό site.

-A