Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Dec 9 16:12:09 EET 2003

Nikos Papagrigoriou wrote:
> Παρόλα αυτά το site της Alpa Bank (www.alpha.gr) συνεχίζει να
> διαμαρτύρεται ότι δεν υποστηρίζεται ο browser. Προφανώς χρησιμοποιεί
> άλλο τρόπο για να εντοπίζει το είδος του Browser.

Παρεπιπτόντως, τους έχω κάνει επανελλημένα παράπονα για την τακτική τους
αυτή. Η απάντηση που μου έδωσαν, είναι ότι έτσι είναι σχεδιασμένο το
υπάρχον σύστημα, δεν γίνεται να αλλάξει, αλλά θα τον λάβουν υπόψιν τους
στον επόμενο επανασχεδιασμό του συστήματος.

Για όσους δεν γνωρίζουν από μηχανογράφηση Alpha: Αυτή είναι η απάντηση
για οτιδήποτε τους έχω παραπονεθεί μέχρι τώρα. Χρησιμοποιώ alpha web
banking αρκετά, τόσο για προσωπικούς λόγους, όσο και για
επαγγελματικούς. Η αλήθεια είναι όμως ότι βελτιώνονται(με ταχύτητα
χελώνας). Ίσως στο μέλλον αλλάξουν τα πράγματα.

Θυμάστε το www.open24.gr; Παλιά δεν άφηνε να μπει ΤΙΠΟΤΑ μέσα, αν δεν
ήταν explorer με την βούλα. Παραπονέθηκαν πολλοί, μεταξύ των οποίων και
εγώ, με μια επιστολή. Αποτέλεσμα: Τώρα μπαίνει ο καθένας με ότι browser
θέλει. Αμφιβάλω αν άλλαξαν τις σελίδες του για να τις κάνουν συμβατές.
Απλά έβγαλαν την απαγόρευση.

- Γιάννης Στοΐλης